L’Hotel Calipolis de Sitges, situat a primera línia de mar i a 38 km de Barcelona, ha apostat decididament per actuar contra les possibles al·lèrgies dels seus clients amb el concepte “allergy friendly”.

“Hi ha molts viatgers amb algun tipus d’al·lèrgia als quals els és difícil trobar hotels en què gaudir totalment de la seva estada. És un problema que cada vegada s’està estenent més, per això donem resposta a aquesta dificultat “, han comentat des de l’hotel.

El Calipolis té habitacions aptes per a al·lèrgics: els llits compten amb fundes de coixins i de matalàs antial·lèrgiques, i en la neteja s’utilitzen aspiradors especials amb filtre d’aire HEPA (de l’anglès “High Efficiency Particle Arresting”, o “recollidor de partícules d’alta eficiència”).

Així es retira la majoria de partícules perjudicials, incloent espores de floridura, pols, àcars de la pols, caspa de mascotes i altres al·lèrgens. A més, no hi ha moquetes a les habitacions i aquestes compten amb ventilació natural.

Els clients disposen d’amenities antial·lèrgiques per a pells sensibles, elaborades amb matèries primeres naturals i renovables, testades dermatològicament i amb pH cutani neutre.

Els restaurants de l’hotel ofereixen atenció a requeriments gastronòmics sol·licitats amb anticipació. Quan un client té algun tipus d’al·lèrgia o intolerància alimentària, l’establiment busca la solució.

Segons l’Institut Català de la Salut, el nombre de persones que pateixen malalties al·lèrgiques ha augmentat progressivament durant les últimes dècades. Hi ha estudis que asseguren que, per a l’any 2020, la meitat de la població europea patirà alguna al·lèrgia.

Més informació: www.hotelcalipolis.com