La fira ocupa tres pavellons del recinte firal de Madrid, amb 40.000m2 i presència de més de 500 empreses. Dins de HIP, l’Hospitality 4.0 Congress es convertirà en el major laboratori internacional de tendències per al sector i nous conceptes portats de tot el món.

Per Hugo Rovira, copresident de HIP, “després d’un any clau per a la indústria hotelera del nostre país, i amb Espanya posicionada com súper destinació turística, les empreses hoteleres han de seguir esforçant-se. HIP és l’oportunitat perfecta per conèixer a quins reptes ens enfrontarem en un futur i assegurar-nos que ho farem amb les màximes garanties d’èxit. “

A l’espai Hotel Trends es defineixen les noves fórmules d’allotjament i de relació hotel-client. Durant tres dies s’aborden qüestions candents com sostenibilitat, creixement, experiència de client, digitalització, tendències generacionals, escalabilitat en la indústria de l’hospitalitat i distribució hotelera. Hotel Trends reuneix més de 1.000 directius de grans cadenes hoteleres i propietaris d’allotjaments.

Espanya és un dels mercats hotelers més importants d’Europa, una destinació consolidat amb un mix molt positiu entre l’oferta urbana i la de vacances, amb ampli recorregut en les dues categories i que travessa un cicle ple de reptes: el segment de luxe segueix atraient grans marques internacionals, l’hoteleria econòmica està transformant-se amb l’entrada de nous actors atrets per la rendibilitat, i nous models de negoci difuminen la frontera entre el concepte d’allotjament hoteler i el d’allotjament turístic extrahoteler.

Grosfillex

El fabricant de revestiment i mobiliari contract és Global Partner de HIP i presenta a la fira el seu catàleg de productes amb tècnica de fabricació que pot garantir confort, llarga vida útil, així com la possibilitat d’intercanviar les teles perquè el mobiliari perduri i sempre estigui impecable. La marca és conscient dels reptes mediambientals i respecta les peticions REACH, regulació de la Unió Europea adoptada per millorar la protecció de la salut humana i de l’entorn amb productes fora de perill i reciclables a el 100%.

Vayoil

També presenta a HIP el seu catàleg, tenint com a prioritats la inversió en R + D + I unida a la sostenibilitat, amb el 80% dels nous desenvolupaments en els quals innovació i sostenibilitat han d’anar de la mà. L’empresa té el projecte OCEAN per desenvolupar els articles amb materials reciclats, concretament de reciclatge d’ampolles de plàstic transparent provinent de la mar, i es fa el fil o les fibres de polièster amb què es fabrica el producte. Les propostes decoratives de l’any recullen tendències dels estils escandinau i japonès, minimalistes, simples i funcionals, així com la unió de tots dos que es coneix com japandi.

https://es.grosfillex.com/

https://www.vayoiltextil.es/