La localitat castellonenca de Peñíscola és un dels principals destinacions de la Comunitat Valenciana, segons l’última edició del baròmetre de xarxes socials que acaba de publicar l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat.tur).

En concret, Peñíscola està primera a YouTube amb 2.403.852 reproduccions, per sobre de Gandia, València i Alacant. A més, ha tingut 46.082 seguidors a Facebook, ocupant la tercera posició després de València i Benidorm.

El baròmetre de xarxes socials que elabora Invat.tur pren en consideració el seguiment a Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. Pel que fa a marques turístiques, la Costa Blanca segueix mantenint-se líder a Facebook i també ho fa a Instagram, mentre que la marca València lidera Twitter.

Peñíscola, localitat amb 7.400 habitants, passa a l’estiu a tenir una població de més de 120.000 habitants i arriba a rebre 500.000 visitants. Té una important oferta hotelera, amb un perfil estacional en molts casos.

Més informació:

http://invattur.gva.es/