Els clients de NH Hotels Group podran configurar la seva habitació mitjançant una tablet i adaptar-la segons les seves necessitats. Aquest tipus d’habitacions estan d’moment en determinats hotels de NH Collection a Madrid i Berlín.

Digitalització i experiència del client s’uneixen en aquest projecte que connecta l’habitació a les emocions i necessitats específiques de cada hoste. El concepte s’ha dissenyat al voltant de tres paràmetres principals: personalitzar les experiències, tecnologia connectada i sostenibilitat.

Des d’una tablet, els clients poden regular la il·luminació, la música i la temperatura de l’habitació i adaptar-les als seus desitjos personals. Concretament, el client podrà triar entre sis ambients principals i 19 estats d’ànim (“mood” en inglés, d’aquí el nom que dóna el grup hoteler de Mood Room™).

El projecte ja funciona a l’hotel NH Collection Madrid Eurobuilding i ara s’ha instal·lat a NH Collection Berlin Mitte. Les habitacions busquen ser una experiència d’allotjament completament personalitzada, amb un sistema que controla la il·luminació de les habitacions i que es pot integrar en la tecnologia de sensors i en altres sistemes, com la calefacció, la ventilació, l’aire condicionat i el software de reserves.

Segons indica Maarten Markus, directiu de NH Hotels Group, “la digitalització forma part de la nostra vida diària i en el sector hoteler hem de ser pioners per oferir serveis i solucions a les noves demandes dels nostres clients”.

www.nh-hoteles.es/destacados/mood-rooms