PROBLEMES A L'HORA DE VISUALITZAR: veure on-line
 
Nº 05
Gener de 2019

Innovació i digitalització

Hospitality Innovation Planet (HIP 2019) celebra la seva tercera edició els propers 18,19 i 20 de febrer de 2019 a IFEMA, amb els nous paradigmes de l'era digital per als hotels. En la seva passada edició va generar un impacte econòmic de més de 24 milions d'euros.

 
 
 
 

Amàre obrirà un espectacular hotel a Eivissa

Desprès de l’èxit assolit pel seu primer hotel, inaugurat l’any 2016 a Marbella, Amàre ha triat Eivissa per obrir el seu segon establiment. Es tracta de l’Amàre Beach Hotel Ibiza, de 366 habitacions i ubicat a primera línia de mar a Cala de Bou (Sant Josep de Sa Talaia). Amàre, marca especialitzada en turisme adult i sensorial, preveu obrir-lo al juliol.

 
 

Els hotels vacacionals amplien la seva oferta

El segment hoteler no ha deixat mai d'evolucionar per adaptar-se als nous temps. Fixar reptes de futur forma part del dia a dia d'aquesta indústria, identificant les possibilitats de millora. Potser el vacacional ha estat el segment al que més li ha costat apostar al llarg del temps per aquesta evolució però, a hores d'ara, estem veient molts exemples d'hotels que estan dissenyant propostes innovadores.

 
 
 
 

De piscines a espais lúdics aquàtics

Anys enrere, les piscines dels hotels eren molt semblants, amb línies uniformitzades i sense gairebé res més que la làmina d’aigua. Això està canviant en l’actualitat i poc a poc el sector aposta, sobre tot en l’àmbit vacacional, per un nou concepte d’espais lúdics aquàtics, on l’aigua és també un element de joc per a grans i menuts.

 
 

Revenue management, també per als petits hotels

El revenue management, com totes les disciplines, té els seus llibres sagrats. Molts, publicats a la dècada dels 90, consideraven que per aprofitar les tècniques de gestió de tarifes i millorar la rendibilitat, calia que l’hotel tingués un mínim de 80 habitacions. O 100, o qualsevol altre nombre arbitrari. Ara, aquest plantejament ha quedat totalment obsolet.

 
 
 
 

Formació de recepcionistes

Ha iniciat el seu camí a Barcelona l'Escola Internacional de Recepcionistes d'Hotel, amb el suport i reconeixement d'associacions hoteleres i cadenes d'hotels. L'objectiu, formar bons professionals en recepció i atenció al client.

 
 

Suites eco-sostenibles

L'Hotel Mas Torrent, situat a l'Empordà (Girona), disposa d'una suite eco-sostenible dissenyada per Slow Nature Suites i construïda per la companyia especialitzada en construcció modular Arquima.

 
 

Equipaments de fitness per combatre l’estrès

L’empresa valenciana Ortus Fitness proposa als hotels una sèrie d’equipaments pensats perquè els clients puguin combatre l’estrès durant la seva estada, guanyant així en benestar. N’hi a per a tots els espais, amb independència de les dimensions disponibles.

 
 

Disseny a la dutxa

Els hotels poden ser destinataris de la nova col•lecció de mampares de l'empresa Lasser, que permet dissenyar a mida l'espai de dutxa amb una mampara fixa en vidre temperat, amb serigrafia negra i perfil perimetral en alumini negre esmerilat.

 
 

Agenda

HIP-Hospitality Innovation Planet
18-20 de febrer de 2019 IFEMA (Madrid).

B-Travel
Del 22 al 24 de març de 2019. Fira de Barcelona, Montjuïc.

 

HOTELREPORT és una newsletter adreçada al sector hoteler i de resorts de l'àmbit territorial que té com a llengua pròpia el català i les seves variants (valencià, balear): Catalunya, Illes Balears, País Valencià, la Franja i Andorra. Inclou informació i continguts que poden ser d'utilitat per a la gestió i l’activitat de les empreses hoteleres, difonent les notícies generades pel sector i les novetats en equipaments i serveis que poden donar solucions a les necessitats d'hotels i resorts.
HOTELREPORT és dirigida pel periodista Agustí Valls i el seu editor executiu és el periodista Joan Carles Esteban.

Contacte:
Agustí Valls: avalls@hotelreport.cat / Joan C. Esteban: jcesteban@hotelreport.cat
Passeig de Gràcia, 12, 1a planta. / 08007 Barcelona / Tel. 934 929 998

 
Protecció de Dades: Segons estableix el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), AGUSTÍN VALLS BERDÚN (HOTELREPORT) tracta les seves dades personals únicament per oferir-li serveis de comunicació, periodístics i de màrqueting digital. Podrà accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, dirigint un escrit a avalls@hotelreport.cat.
Informació addicional: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre la nostra Política de Privadesa i Protecció de Dades a la nostra pàgina web: www.hotelreport.cat
Has rebut aquest correu electrònic perquè estàs subscrit a hotelreport.cat.
©2018 hotelreport, Tots els drets reservats