Igual que la identitat de l’hotel es transmet a través de l’ambientació, la retolació o l’elecció de les amenities, també ho fa a través de las zones de lleure infantil.

Els parcs de lleure aquàtics i infantils tenen la capacitat de transmetre sensacions, crear imatge i explicar una història pròpia de l’hotel. Enriqueixen l’experiència de les famílies, fent-les formar part d’una cosa diferent i augmentant el seu record de l’estada. Ara, les cadenes hoteleres estan prenent consciència del valor de crear una identitat pròpia en les seves zones de lleure, amb parcs d’aigua personalitzats, amb una línia estètica marcada, en base a la seva imatge i un concepte que les representi.

Aquesta és una nova forma de entendre els parcs aquàtics, tal como els entén l’empresa ISABA, que dissenya projectes de lleure aquàtic com es dissenyen les experiències per a l’usuari. Juntament amb el client, busca la idea, estètica o història que explicar amb que se senti representat, per donar-li forma a través de tots els jocs d’un parc aquàtic i el seu entorn. Però, com un parc d’aigua pot aconseguir tot això? La clau és la personalització. A partir d’un concepte acord amb la identitat de l’hotel, es crea un món propi i un disseny per al parc d’aigua. I s’adapta a les edats dels usuaris, a l’espai i les necessitats tècniques de l’hotel.

El cas més recent és el de la cadena catalana OHTELS, que va treballar amb ISABA en el disseny d’una línia estètica i de joc pròpia. L’han aplicat en la reforma de piscines de lleure en cinc dels seus hotels aquest estiu. Els cinc projectes transmeten una mateixa sensació, però cadascun d’ells incorpora un element que no tenen els altres. D’aquesta manera, OHTELS aconsegueix diferenciar-se en el mercat i crear un món propi, fàcil de reconèixer per tots els que alguna vegada hagin visitat un dels seus complexes turístics.

www.isaba.com