De l’1 al 31 de maig, establiments hotelers de Barcelona i Madrid apostan per animar els ciutadans a conèixer aspectes gastronòmics dels hotels de luxe, sense passar per recepció per al check in.

Els hotels participants a Barcelona són: Claris Hotel & Spa, El Palace Barcelona, Fairmont Rey Juan Carlos I, Meliá Barcelona Sky, Mercer Hotel Barcelona, Monument Hotel, NH Collection Gran Hotel Calderón, Renaissance Barcelona, The Barcelona EDITION, The One Barcelona, The Serras Hotel, Gallery Hotel, Hotel Barcelona Princess, Hotel Duquesa de Cardona, Hotel Negresco Princess, ICON Bcn, SB Glow i SB Icaria.

A Madrid hi participen: Barceló Emperatriz, Barceló Imagine, Barceló Torre de Madrid, BLESS Hotel Madrid, Gran Meliá Fénix, Gran Meliá Palacio de los Duques, Heritage Madrid Hotel, Hotel Puerta América, Hotel Wellington, Hyatt Centric Gran Vía Madrid, Iberostar Las Letras Gran Vía, Relais & Châteaux Hotel Orfila, VP Plaza España Design, ICON Embassy i NH Collection Eurobuilding.

Sota el lema “Pensa global, menja local”, la campanya de Hotel Tapa Tour 2019 defensa la cuina de territori, respectuosa amb el producte i l’entorn, sense perdre de vista l’excel·lència. Els hotels ofereixen receptes tradicionals i plats típics per transformar-los en tapes que competeixen pel premi a la millor tapa de la seva categoria.

Les tapes es serveixen amb uns vins determinats de les DO de la Rioja, Rías Baixas o Penedès. Els hotels ofereixen opcions veganes i combinats sense alcohol, i també gastro còctels. Els comensals poden degustar les creacions dels xefs i bartenders a un preu mitjà de 8 €, la tapa i la copa de vi, o la tapa i el còctel. El tour enogastronòmic es pot fer per lliure o seguint les rutes del programa de mà, que ha estat disponible en tots els hotels participants des de l’1 de maig.

www.hoteltapatour.com