Ha iniciat el seu camí a Barcelona l’Escola Internacional de Recepcionistes d’Hotel, amb el suport i reconeixement d’associacions hoteleres i cadenes d’hotels. L’objectiu, formar bons professionals en recepció i atenció al client.

Óscar Sánchez (a la foto), director de l’Escola i cofundador de la cadena hotelera Bestprice, indica la necessitat de “inculcar l’excel·lència en la manera d’atendre els clients d’un hotel, oferint una formació rellevant i valuosa per a l’exercici de la feina, amb un servei de recepció impecable i professional “.

L’Escola Internacional de Recepcionistes d’Hotel a Barcelona és actualment l’única que es dedica de forma exclusiva i presencial a la formació d’aquests professionals. Busca preparar els alumnes per a una incorporació immediata a un lloc de recepció d’hotel, aprenent en contacte directe amb les eines de treball habituals en una recepció.

L’Escola indica que entre les empreses i entitats col·laboradores es troben el Gremi d’Hotels de Barcelona, ​​Meliá Hotels & Resorts, AC Hotels by Marriott, Hotels Bestprice, les agències online Booking.com, Expedia i Hotels.com, i les associacions American Hotels & Lodging Association i Australian Hotels Association.

El centre comptarà amb una bossa d’ocupació amb ofertes de treball tant d’hotels situats a Espanya com a l’estranger.

www.escolarecepcionisteshotels.com