El Grup EULEN disposa d’EULEN Hotels, una nova marca especialitzada en la gestió integral de tots els serveis propis del sector hoteler, amb la que vol impulsar l’externalització professional de les prestacions turístiques bàsiques que li donen suport.

EULEN Hotels s’encarrega de la gestió del departament de “housekeeping”, de “valet”, bugaderia, neteja d’àrees comunes, neteja de moquetes i tractaments del paviment, neteja de vidres i façanes, higiene i control de plagues, a més de neteja i desinfecció de zones termals (spa i zones esportives).

També realitza activitats de manteniment integral preventiu i corrector de les instal·lacions i edificis, àrees comunes, zones infantils i tècnic-legal, així com l’elaboració d’auditories, assessorament, obres i certificacions d’eficiència energètica, conservació de zones verdes, jardineria i camps de golf, projectes paisatgístics i manteniment de zones termals (spa i zones esportives). En l’àmbit de l’alimentació i les begudes, EULEN Hotels ofereix els serveis de cuina, cafeteria i bar, a més de serveis en restaurants i suport en banquets.

Seguretat i atenció al client

La seguretat també és un servei essencial per a la tranquil·litat dels usuaris i la companyia, conscient d’aquesta necessitat, ofereix serveis de vigilància, control d’accessos (instal·lació, gestió i manteniment), sistemes de seguretat, seguretat de la informació, consultoria, protecció contra incendis, disseny de plans d’emergència en edificis, serveis d’escoltes d’acompanyament a clients i vehicles de protecció especial, entre altres.

En un hotel tots els detalls són importants i el servei i l’atenció al client es poden veure incrementats i millorats gràcies als serveis de recepció, consergeria, gestió d’aparcaments i equipatges, serveis en “boutique”, organització d’esdeveniments, “personal shopper”, animació i lleure, transport per a clients, servei d’infermeria, socorristes, mini-club i, en general, serveis d’atenció personalitzada als hostes.

EULEN Hotels ha estat guardonada recentment amb el premi a la millor companyia “Hospitality Innovation” en els “Travel & Tourism Digital Impact Awards”, que distingeixen les empreses líders en sostenibilitat, innovació i transformació digital dintre de la indústria turística.

www.eulen.com