Joan Torrella, director general de Turisme de Barcelona, ​​ha indicat que la ciutat “ara ha de gestionar la convivència amb el turisme i aconseguir un equilibri entre els turistes i els barcelonins”.

Segons Joan Torrella, “no es tracta tant de promocionar el turisme com d’estimular i aconseguir la convivència entre turistes, ciutadans i hotelers”. Aquests elements formen part de l’equació i el resultat és una tasca que ha de tenir en compte tots els factors.

“No es busca més turisme, sinó racionalitzar. I no només considerant a Barcelona, ​​sinó Barcelona i els llocs i àrees d’interès en proximitat amb la ciutat, és a dir, Barcelona com a destinació amb molts llocs i activitats als quals es pot accedir des de la ciutat “.

El director general de Turisme de Barcelona va participar en la cloenda (a la foto) de la jornada anual de Magma Hospitality Consulting sobre noves estratègies hoteleres, que va tenir lloc el 28 de novembre a l’Hotel Barcelona Princess.

Per a Joan Torrella, el sector hoteler ha de ser conscient d’aquesta situació, tot i que la política municipal en el maneig de l’activitat turística i hotelera a Barcelona va suscitar crítiques a la taula (a la foto) en què van participar Marisol Turró, presidenta de Sercotel Hotels, José Rodríguez, CFO del Grup Corporatiu Landon, i Marisa Anglés, redactora del diari Expansión.

Turisme de Barcelona es va constituir en el deixant de la celebració dels Jocs Olímpics de Barcelona. És l’entitat oficial de promoció i dinamització de l’oferta turística, cultural i comercial de Barcelona i el seu entorn, creada el 1993 per l’Ajuntament de Barcelona, ​​la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, ​​i la Fundació per a la Promoció de Barcelona.

Més informació:

https://www.barcelonaturisme.com/wv3/es/