Per primera vegada en la seva trajectòria, Condé Nast Johansens editarà l’any 2020 una única guia mundial d’hotels de luxe, en lloc de les que editava fins ara per àrees geogràfiques. Hi sortiran uns 300 hotels seleccionats entre els millors a nivell internacional.

La nova International Luxury Hotels Guide 2020 va ser presentada dies enrere a Barcelona per la directora general de Condé Nast Johansens, Charlotte Evans (a la foto), acompanyada per altres membres de l’equip del grup britànic, que també edita les conegudes revistes “Vogue”, “Vanity Fair”, “Glamour” y “Condé Nast Traveller”.

També es va anunciar que al mes de novembre s’entregaran a Londres, coincidint amb la celebració de la fira de turisme World Travel Market, els tradicionals premis Condé Nast Johansens als millors hotels. Aquesta vegada hi haurà dues noves categories: millor hotel per a mascotes i millor hotel accessible. Condé Nast Johansens té uns 33.000 seguidors a les xarxes socials (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest) i envia newsletters mensuals a uns 55.000 lectors.

A la presentació feta a Barcelona també van assistir representants d’algunes de les empreses proveïdores d’hotels que són partners de Condé Nast Johansens, com HEWI, LSA International, Temple Spa, Vispring, Mitre Linen, Hotel Care, The Know, etc. Els hotels seleccionats a les guies de la companyia són inspeccionats cada any per un equip de “local experts”. Entre les versions impreses i on line, aquestes guies tenen una difusió d’uns 5,8 milions d’usuaris.   

www.condenastjohansens.com

www.johansensguides.com